Merită să ai prieteni! Poti castiga bani cu ajutorul lor pe facebook…..
- By : Admin
- Category : Comunicate de presa, Eveniment

Recomandați unui prieten – Întrebări frecvente
1. Pentru a recomanda unui prieten, trebuie să am un cont Booking.com?
Trebuie să aveți un cont Booking.com sau să fi făcut o rezervare prin noi. Nu aveți cont? Este simplu –înregistrați-vă aici – și puteți începe să recomandați prietenilor!
2. Cum și când pot să-mi revendic recompensa?
Recompensa este o rambursare pe cardul dumneavoastră de credit după ce prietenul și-a finalizat sejurul. La câteva zile după ce prietenul a făcut check-out, vă va fi trimis un e-mail pentru a vă revendica recompensa. Pentru a vă primi recompensa, trebuie să aveți un cont Booking.com sau să vă faceţi un cont. Apoi tot ceea ce trebuie să faceți este să vă înregistrați detaliile cardului de credit în contul dumneavoastră. Dacă ați înregistrat mai mult de un card de credit, informați-ne pe ce card să vă trimitem recompensa, bifând căsuța corespunzătoare. Dacă ați furnizat deja detaliile cardului de credit în cont și ați bifat opțiunea corespunzătoare, vă vom trimite recompensa automat și nu mai trebuie să faceți nimic. Ar trebui să vă primiți recompensa în 7 zile lucrătoare după ce ne-ați furnizat detaliile cardului de credit (doar dacă prietenul a făcut check-out).
3. Ce se întâmplă dacă nu am un card de credit pentru a-mi revendica recompensa?
Nu este nicio problemă. Puteți utiliza un card de debit (VISA sau Mastercard) și să revendicați în același mod ca si cu un card de credit.
4. Cum își primește prietenul meu recompensa?
Prietenul dumneavoastră își primește recompensa după sejur. După ce va face check-out, îi vom trimite un e-mail cu informații despre cum să-și revendice recompensa. Pentru a-și primi recompensa, acesta trebuie să aibă un cont Booking.com sau să-și creeze unul.
5. De ce nu am primit recompensa?
Clienții nu primesc de obicei recompensa deoarece nu ne-au furnizat detaliile cardului de credit. Recompensa va fi trimisă odată ce am primit detaliile cardului de credit și după ce prietenul dumneavoastră și-a finalizat sejurul.
6. Câte recompense pot să primesc?
Puteți primi maximum 10 recompense. Un prieten poate să facă doar o rezervare eligibilă utilizând link-ul dumneavoastră și poate să primească o recompensă. După ce își va primi recompensa, prietenul nu mai este eligibil pentru alte recompense utilizând link-uri de la alte persoane.
7. Ce se întâmplă dacă prietenul meu își anulează rezervarea?
Dacă prietenul dumneavoastră își anulează rezervarea, nici dumneavoastră, nici acesta nu veți primi recompensa. Cu toate acestea, dacă prietenul face o rezervare nouă utilizând link-ul de la dumneavoastră, amândoi veți fi eligibili pentru recompensă.
8. Cum pot verifica statutul recompensei mele?
Puteți verifica statutul actual al recompensei și istoricul recompenselor vizitându-vă contul.
9. Pot să utilizez recompensa ca discount pentru o rezervare viitoare?
Nu, recompensa nu poate fi răscumpărată pentru o rezervare viitoare. Recompensa este oferită doar ca o rambursare pe cardul dumneavoastră de credit după ce prietenul dumneavoastră a rezervat și și-a finalizat sejurul.
10. Pe cine contactez dacă am întrebări sau dacă există vreo problemă?
Vă rugăm scrieți un e-mail la echipa noastră amabilă de la Serviciul Clienți, la: customer.service@booking.com. Vă rugăm să includeți, de asemenea, adresa dumneavoastră de e-mail din contul Booking.com.
Booking.com își rezervă dreptul de a nu oferi o recompensă în cazul unei rezervări suspicioase.
Informații juridice
Dacă doriți să aflați mai multe despre programul Recomandați unui prieten, vă rugăm citiți Termenii și Condițiilenoastre. Această secțiune conține toate informațiile juridice. Persoana care recomandă este numită ‘Susținător’, iar prietenul este numit ‘Recomandat’. (Acestea sunt Termenii și Condițiile!)
https://www.booking.com/s/34_6/scurtu57
Niciun comentariu