Monitorizare media si auditare social media a brandului tau prin agentia http://pluscommunication.eu/

Actual

Monitorizare media si auditare social media http://pluscommunication.eu/

Agentia Pluscommunication.eu/ urmăreşte peste 95.000 de bloguri & comentarii, peste 81.000 de conturi de Twitter, peste 70 de agregatoare de conţinut şi peste 80.000 de pagini publice de Facebook

 

Monitorizarea este indispensabilă unui brand care comunică în online deoarece oferă insight-uri despre situaţia actuală, despre profilul psihografic al celor care interacţionează cu brandul în online şi care pot fi clienţi sau viitori clienţi. De asemenea, o monitorizare eficientă permite o evaluare cu acurateţe a rezultatelor unei campanii în funcţie de obiectivele prestabilite.

În ceea ce priveşte criteriile de monitorizare online , trebuie avute in vedere doua paliere: monitorizarea cantitativă, exprimată în numărul celor care interacţionează in online cu brandul, respectiv monitorizarea calitativă, necesară în analizarea feedback-ului.

Printre acţiunile de monitorizare cantitativă identificăm:

  • Numărul căutărilor;
  • Numărul invitaţiilor primite;
  • Numărul conexiunilor;
  • Numărul recomandărilor;
  • Numărul de like-uri, comment-uri, distribuiri;
  • Audienţa atinsă;
  • Acoperirea geografică;
  • Numărul vizitatorilor unici şi cel al vizualizărilor;
  • Numărul paginilor viziualizate;
  • Timpul petrecut pe site/blog;
  • Numărul de întrebări primite.

Monitorizarea calitativă vizează urmatoarele aspecte:

  • Audienţa organică;
  • Influenţa;
  • Încrederea;
  • Loialitatea;
  • Engagent & Awarness;
  • Reputaţia;
  • Conversia  în marketing şi vanzari;
  • Calitatea feedback-ului: pozitiv sau negativ.

În funcţie de accesul la informaţii, există două tipuri de monitorizări: cele gratis si cele contra-cost. Monitorizarea premium creeaza rapoarte amanuntite, cu o mare acuratete  a informatiei. De asemenea, exista suport tehnic. În schimb, monitorizarea gratis permite accesul la o informatie generala si simplista.

 

 

Contacteaza Agentia de PR acum!
  • Nume: SC Plus Communication Consulting SRL
  • Cod Unic de Inregistrare: 32827058
  • Cod de Identificare Fiscala pentru tranzactii intracomunitare (VIES): RO34118702
  • Nr. de ordin in registrul comertului: J13/331/21.02.2014
  • Telefon: 0725.465.508
  • E-mail: office@pluscommunication.eu
  • http://pluscommunication.eu/

 

 

Niciun comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actual
Rezistența pomilor la îngheț

Rezistența pomilor la îngheț depinde de specia pomicolă, dar și de soiul din livadă. Astfel, cele mai rezistente specii sunt mărul, părul sau gutuiul, în timp ce specii precum cireșul, caisul sau piersicul au o iernare dificilă și sunt mai ușor afectate de înghețul târziu, de temperaturile mai scăzute. Pragurile …

Studii de caz
Scafandrii eroi

Scafandrii sunt eroii anonimi care își pun viața în pericol pentru a salva vieți în apele adânci ale mării. Acești profesioniști își asumă riscuri incredibile pentru a salva oameni aflați în pericol de înec sau pentru a recupera obiecte scufundate. Printre acești eroi se numără și Vlad Padurariu, un scafandru …

Actual
Ziua de 8 Martie

Ziua Internațională a femeii (denumită generic Ziua femeii) este sărbătorită anual la data de 8 martie pentru a sărbători atât realizările sociale, politice și economice ale femeilor, cât și pentru a onora lupta împotriva discriminării și violenței care își fac încă simțită prezența în multe părți ale lumii. Este un punct focal în mișcarea pentru drepturile femeilor, atrăgând atenția asupra unor …